Komplexné služby na jednom mieste

BACK OFFICE

 

Profi-kancelária vám zaistí kompletné zázemie, tzv. Back-office. Okrem služieb vedenia účtovníctva a daňového poradenstva, založenia spoločnosti ponúkame aj marketingové služby a administratívnu podporu.

 

Naším hlavným cieľom je zbaviť klientov všetkých zbytočných starostí s nutnou administratívou a ďalšími doplnkovými aktivitami a ušetriť tak ich drahocenný čas pre základnú činnosť, ktorá ich živí. Preto sa vždy snažíme vychádzať zákazníkom maximálne v ústrety a vytvárať také podmienky, ktoré budú vyhovovať obom stranám.

Optimalizujeme Vám náklady na administratívnych pracovníkov. Zabezpečíme vystavovanie faktúr, komunikáciu s klientmi, úhradu dodávateľských faktúr, vedenie pokladne, odosielanie pošty, odosielanie vystavených faktúr, kontrolu úhrad pohľadávok, až po upomienkovanie neuhradených faktúr po splatnosti.

Môžeme Vám poskytnúť plnú administratívnu podporu, ktorá je užitočná predovšetkým v raných fázach vývoja firmy, ako si firma môže dovoliť najať vlastného pracovníka na plný úväzok. Tým sa ušetrí čas vedúcim pracovníkom, ktorí sa tak budú pomôcť sústrediť na hlavnú činnosť firmy.

Medzi tieto administratívne služby patrí:

  • Vystavovanie obchodných faktúr.
  • Preúčtovanie výdavkov.
  • Kontrola prevádzkových bankových účtov používaných pre úhradu miestnych výdavkov a vykonávanie úhrad Vašim menom, aby bolo zabezpečené včasné vykonávanie platieb.
  • Vypracovanie manažérskeho výkazu ziskov a strát a súvahy v angličtine pre ich predloženie Vám alebo vašej centrále, ktoré Vám pomôžu sledovať a kontrolovať činnosť vašej organizácie.
  • Pri ďalšom rozvoji Vašej spoločnosti Vám môžeme pomôcť s formuláciou súboru interných postupov u najrôznejšie aspekty podnikateľskej činnosti, ako sú napríklad bankové účty a hotovosť, postupy v oblasti nákupu či pohľadávky a záväzky, a môžeme kontrolovať, či sú tieto postupy zavedené a dodržiavané.
  • Poskytovanie všeobecného obchodného poradenstva s cieľom pomôcť znížiť náklady a maximalizovať výnosy
  • vybavovanie telefonátov
  • vedenie diára a schôdzok
  • zastupovanie na úradoch
  • spracovanie obchodnej dokumentácie
  • evidencia stravných lístkov a vydávanie stravných lístkov zamestnancom

Kontaktujte nás